02 January 2010

Hepy besday Khaidir!!!

Pada 29hb Disember 2009 adalah sorang mamat dari SDD ni yang menyambut harijadinya yang ke-26 tahun. Bila dilihat kali pertama, mamat ni macam muda dari aku tapi rupa-rupanya aku yang lagi muda dari dia. Muahahaha...

Kami menyambut besday dak ni masa nak buat meeting di bilik pinang ritu. Alang-alang ari yang sama, so redah je la.. hahaha.. Bila lagi nak kumpul ramai2 tol tak? Ok la jom kita lihat aksi Khaidir bila dapat adiah dia..

Khaidir diberi peluang untuk meluahkan rasa di hati di depan kitorg.. terketaq-ketaq aku tengok.. wahaha


Tak sabaq-sabaq aku tengok si Khaidir nak melihat pe la hadiah dia tu ek???
Hafiz plak yang lebih excited.. huhu


Muka macam tak excited jek?? huhuhu..

Tak puas tangkap dekat bilik meeting, kitorang ubah plan untuk tangkap gambar dengan lebih terang dan jelas di tempat mamat ni sendiri. Korang nampak ke hadiah apa tu?? Hadiahnya ialah....................


Sama la macam hadiah Mat. Tapi yang bezanya hadiah Khaidir kali ni ada pen.. Mat plak dapat card holder. Jenama pon jenama Polo. Aku pon tak to pe beza Polo Swiss dengan Polo Exchange. Asalkan Polo kira ok la kan?? Hehehe..
Aku, Sapuan and En. Megat dah tak sabar-sabar nak soh si Khaidir ni tunjukkan hadiah dia tu..
And masa ni jugak la hari terakhir En Megat dengan kami sebelum beliau berangkat pulang ke Penang.. Gambar memori neh.. Huhuhu


Khaidir malu-malu kucing lagi tu sambil menyusun hadiah dia..


Dengan bangganye si Khaidir menunjukkan hadiah pada kitorang..
Si sapuan kat belakang tu pon nyibuk je nak masuk dalam gambar.. Hohoho

Hahaha.. aku tak to la mamat ni suka ke atau tak dengan hadiah tu. Kalo tak menepati citarasa minta maap la ek. Tapi aku tau ko mesti ske kan khaidir?? Apa-apa hal pon.. Hepy besday sekali lagi. Semoga bahagia, gembira and ceria-ceria selalu!!!!





0 komen:

Post a Comment