03 October 2009

Salam perpisahan, Ikmal!!

Huhu.. Ni part paling sedih untuk aku coretkan dalam blog SDD ni. Bukan aku je yang dapat rasakan, semua
warga SDD especially ahli2 pioneer SDD. Rasa-rasanya kehilangan terbesar buat dak2 lama bila salah seorang ahli team SDD mengundur diri. Ikmal Adri Ismail.. thanks beb. Sepanjang kita kawan, banyak dah kau tolong kami especially aku (wani), intan, jazz dan ayu. Sebab kau jugak aku banyak belajar. Rasa kehilangan teramat sangat di saat kitorang semua perlukan kau.

Pada 1hb Oktober 2009, hari terakhir Ikmal di SDD. Sorry beb, aku masa tu memang tak sanggup nak cakap lebih-lebih dengan kau. Takut nanti termenangis pula. Huhu. Thanks for everything. Semoga kau bahagia dan gembira di tempat baru. Jangan lupakan kitorang ye? Kalau ada apa-apa aktiviti nanti join la skali. Aku rindu la saat kita main paintball. Tu semua tak leh dilupakan.
Beb, rindu la saat kau marah aku, kau gurau2 ngan aku, aku gi tempat kau kacau2 kau. Aku rasa jazz dengan intan pun rindu. Sekarang ni hanya dapat tengok je tempat tu kosong. Takde orang nak share masalah dah. Pendam je la. Huhuhu.. Thanks for everything beb. Kitorang dah xjejak Giant dah. Bila pegi sana mesti teringat kat kau.
"Nak makan kat mana beb?"
"Makan Giant, jom!"
"Asik-asik makan Giant..busannya.. hehe"
Ayat ni selalu bermain-main kat minda aku. Tapi aku tau kau xpernah rasa bosan sebab nasi ayam kegemaran kau ada kat situ. Plus tak leh makan jauh2 sebab Nadz kejar masa.
"Ikmal.. camne nak cari bla.. bla.. bla.."
"Google.. google..!!"
Hahaha.. Ayat ni paling aku ingat sampai bila-bila. Thanks beb. Thanks sekali lagi. Walaupun kau ni kali pertama aku tengok macam budak geek, tapi kau kawan paling best! Kau ada future kau sendiri. So "Best Wishes and Best of Luck!" from warga SDD (aku wakil jek.. huhu). Hmm.. sape la pengganti kau kan Ikmal? Tak tahu nak tulis apa dah. Just nak minta satu je benda. "Selamat bertunang dan ingat la kenangan kita sama-sama di dalam SDD". Thanks!

1 komen:

Unknown said...

maybe aku pun menyusul lepas ni.. hehehe..
mencari padang yang lebih hijau kat luar..

Post a Comment