10 October 2009

Sambutan Hari Raya anjuran team engineering, operation dan sdd di level 3

Memori.. memori.. semua tu tak boleh dilupakan. Pada 8hb Oktober 2009, staff Mimos especially team Engineering dan Operation buat open house di level 3. Kami join sekali menganjurkan majlis hari raya ni. Bergotong-royong la staf SDD, Engineering dan Operation menyusun pinggan mangkuk, susun meja.. melukis kat papan putih (walaupun agak buruk dan huduh aku dan ayu melukis..hahaha), potong-memotong dan macam-macam lagi la.
Rasa seronok tu datang tiba-tiba. Baru la rasa warga mimos macam keluarga. Dalam masa yang sama, kitorang bergotong-royong, bila tang makan memang masing-masing tak lepaskan peluang. Paling aku takut tengok Nadz a.k.a aweks si Ikmal makan. Kalah aku yang berbadan besar dari dia. Aku pun boleh berhenti tapi dia.. macam tak cukup makanan je aku tengok. Boleh dikatakan semua makanan dia try. Pergghhh.. bagus betol budak ni. Pastu bila tengok tang ayu plak.. aduyai.. semua orang boleh kalah. Tapi salute dengan budak ni kalau tang bab makan. Memang dia champion. Semua makanan dia nak try, so sesuai sangat la tu. hehehe..Majlis ni bermula pukul 12.00 tengahari sampai pukul 2.00 petang. So lepas habis majlis kami tolong la apa-apa yang patut, bersihkan level 3 balik plus, tapau makanan buat balik umah. Hehehe.. Untuk dak-dak bujang macam ayu, solehah dan intan tu memang patut la bawak balik makanan panas kat umah. Aku (Wani) pun tak terkecuali. Tapau gak bawa balik umah. Rezeki beb. Jangan dibuang. Hehehe..
Thanks pada team Engineering especially Nadz dan team Operation sebab ajak kami join sekaki wat open house. Paling special, kami buat rakaman hari raya neh. Tunggu Mat buat video klip ari raye.. Mat, apa lagik? Request dari aku ni? Hmm.. rasanya ada yang missing la.. mana pegi bos dengan mat ye? Diorang hilang tiba-tiba.. hehehe..

Masih belum terlewat untuk aku ucapkan "Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin" pada semua especially geng-geng SDD. Minta maaf kalau ada yang terguris hati antara satu sama lain. Kita manusia lemah. Tak perfect. Mesti ada salah dan silap. So buka la buku baru, ok?

Shot baik punye!! Hehehe

Ko ngintai sape tu Mat? Ske bebenor ko ek? Hohoho

Entah apala yang disukanya si Safwan tu ek? Hehehe

1 komen:

Software Development said...

memori yang tak boleh dilupakan

Post a Comment