17 October 2009

Open house di rumah Wani dan Jazz

Pada hari Sabtu lepas, 10hb Oktober 2009 aku buat open house. Bermacam-macam juadah yang memang 100% aku and mak aku buat sendiri. Nak kata penat tu memang tak boleh nak cakap la. Thanks pada Ayu, Intan, Solehah, Safwan, Ikmal dan Nadz yang sudi datang ke open house aku. Antara juadah yang aku buat adalah nasi ayam, bihun sup tulang, kek coklat, puding, kek buah, kek jem dan banyak lagi.

Pada hari yang sama, Jazz juga buat open house di rumahnya. Cuma aku tak dapat join sekaki ngan dak2 ni memandangkan tetamu yang datang begitu ramai lebih dari dijangka. Dengar cerita juadah jazz nasi dagang, pencuci mulut mcm tapai dan lain-lain..


"Selamat Hari Raya aku ucapkan untuk semua!!"

Puding yang digemari ramai.. Nyum..nyum..nyum..



Safwan diapit oleh gadis2 SDD, sipu2 malu plak dia yek? hehe



gadis-gadis ayu SDD kasik pose mengancam!



Sebelum melantak, senyum dulu.. cheeesssee..

Gambar kat rumah Jazz je takde. Sorry la Jazz, kalau tak.. boleh pamerkan dekat sini.. huhuhu

0 komen:

Post a Comment