26 December 2009

Makan-makan + besday celebration di Kenny Rogers

Pada hari Khamis, 10hb Disember 2009 kami satu team pergi la celebrate besday Mat di Kenny Rogers IOI, Puchong. Masa sampai ke sana memang excited la sebab dapat makan2 ramai2 plus melantak ayam Kenny Rogers walaupun tidak la sesedap mana. Kikikiki.. Lama rasanya tak lepak ramai-ramai macam ni. Bila dah lepak bersama baru terasa macam kuarga. hehehe..

Ok la.. Melalut je aku ni. Kita mulakan dengan babak memotong kek dari Mat. Sedapnya kek bawah ni... Nyum.. nyum.. nyum..

Entah apa la yang susah sangat si Mat ni memotong kek tu. Nak kata kek tu keras, sedap je aku makan. Ni nak buat aksi menikam kek ke Mat?? HohOoOhOOo..
Ni la diantara member-member SDD yang sama-sama menyambut besday Mat di Kenny Rogers. Mase ni semuanya memang dah kelaparan tahap asbestos sebab tak makan2 lagi lepas meeting. Memang kitorang simpan perut la semata-mata nak menunggu makan ramai-ramai ni. Aku daripada nak diet ritu terus tak jadi, waa semakin riso bila melihat muka semakin chubby.. huhuhu
Muka gadis-gadis dan mak budak di Kenny Rogers. Sambil menunggu ayam sampai sempat lagi kami posing.. hohoho.. Perut time tu dah bergendang berapa kali entah rasenye..
Ni la makanan yang aku, Intan dan Ayu order. Nyum..nyum..nyum.. Tengok memang sedap.. Mase ni perut aku dah berdondang sayang minta diisi. Wakakaka...

Lepas jek makan, kitorang pulang. Ada yang buat aktiviti masing-masing. Geng-geng dak laki pergi main game kat level 2, aku, Ayu dan Sol plak plan nak gi tengok wayang cite Jump and the rest di surau. Papehal pun saat ni best.. Walaupun makan-makan jek tapi suasana itu tetap meriah.

0 komen:

Post a Comment