13 December 2009

Hepy besday to you Mat..~!!

Yo! Sekali lagi aku nak start menaip. Kali ini nak menaip mengenai mamat dari grup SDD yang telah menyambut hari lahirnya yang ke 27 tahun. Siapa lagi kalau bukan Encik Mohd Khusyairi @ Abe Mat kita ni.. hehe..

Pada 2hb December 2009, besday Mat. Mase tu dak2 ni ada kat LIMA nak promote projek MSS kat sana. So kitorg yang tinggal dekat sini plan nak beli adiah apa utk Mat.. Aku plak dah memang kautim ngn member baik aku yg keje kat JJ tolong carikan hadiah BAEKK punye untuk Mat tu..

Mase ari jadi dia, kitorang tak leh kasik adiah n surprise kat Mat sebab tunggu bos and yang lain balik. So kitorang wish besday je la. So bila ari sepatutnya, bos soh aku letak hadiah tu kat dalam beg Apple MAT.. Korang nak tau camne reaksi Mat bila nampak adiah dia?? Kita saksikan babak di bawah ini.. muahahaha..

Mat malu-malu kucing plus bengong kejap lepas nampak adiah dalam beg Apple dia.. wakaka
Apis plak excited lebih join sekaki nak tengok adiah pe yang Mat dapat..
Khaidir plak terus bangun.. excited konon nak tgk pe adiah Mat gak la (sedangkan dia dah tengok dah sebelum hadiah tu kena balut gik.. hehehe)
Tengok la betapa rakusnye mat mengoyak balutan hadiah..
"Ambo excited ni!!!!" kata dia..


Sedih sekali aku tengok balutan hadiah ni..
Penat sungguh Jaz membalut dengan penuh kasih sayang..
Ish ish ish..


Korang rasa pebende ni??
Kasik zoom in sikit..


Haa.. Hadiah untuk mat kali ni adalah satu set wallet, belt and card holder jenama Polo gik.
Aku tau kau mesti suka Mat.. Nyeh.. nyeh.. nyeh..
Mat agak gembira bercampur terharu dah tu..
Puas aku soh dia wat muka terharu.. ni muka macam nak makan orang jek.. haha
Alih-alih Mat muka macam ni...???
Uwek!! Nak muntah aku tengok mat wat muka manje.. Kunun terharu la tuh! Geliiiiiii akuuu~

Pasni dah xyah panggil Mat Acer, Mat Apple gik dah.. Pasni leh panggil Mat Polo plak! Kikikiki.. Papehal pon hepi besday sekali lagik dari kitorg.. Semoga berbahagia and ceria-ceria selalu Abe Mat!!~

0 komen:

Post a Comment