11 July 2009

"Selamat Hari Lahir, Wani"

Nyum.. nyum.. nyum.. cedapnyeee..
Salam semua, thanks pada semua kawan2 SDD yang turut menyambut hari jadi Wani yang ke-25. Tepat 9 Julai 2009 maka genaplah umur Wani yang ke-25. Dah semakin tua aku sekarang ye? Rasa terharu sangat-sangat bila tengok kek depan mata dan hadiah yang cukup comel (mahal kot harganya)..

Pada awalnya takde pulak terfikir nak dapat hadiah dan kek. Cukup la setakat ucapan selamat hari jadi dari kawan-kawan dah memadai. Apa-apa pun terima kasih sekali lagi pada bos, Ikmal, Intan, Jazz and Ayu. Diorang ni dah bertungkus-lumus plan nak wat surprise pada aku. Oh..lupa pulak, "Welcome to SDD Club, Ayu!". Masa ni Ayu baru sahaja join SDD. So dia agak takut-takut dan pendiam sikit. Tapi makan... hehehehe.. Sori Ayu, gurau jek..

Kenangan terindah baru dirasai walaupun tempatnya hanyalah di dalam pantry. Hehehe.. Masa tu senyuman dah sampai ke pipi. Tak terluah oleh kata-kata, so pendamkan saja dalam hati. Wah, berpantun pulak. Nyeh3..


"Selamat Hari Jadi, Wani! May Allah bless you always"

Thanks sekali lagi pada semua yang plan nak sambut besday Wani ni. Thanks sekali lagi. Aku takkan lupa segala kenangan ni sampai bila-bila.. :-)

0 komen:

Post a Comment